
Gadżety reklamowe to niezwykle rozbudowana kategoria produktów. Stanowią one doskonałe rozwiązanie dla wszystkich firm, które chcą zadbać o skuteczną promocję swoich produktów i usług wśród potencjalnych klientów. Do zalet tego typu wyrobów zaliczyć można między innymi wysoką skuteczność. Trudno się temu dziwić – długopis czy kubek są bowiem produktami, z których korzystamy każdego dnia – czy to w biurze czy w domu. Takie gadżety charakteryzują się niską ceną, co sprawia, że na ich zakup decydują się zarówno małe, rodzinne firmy, jak i przedsiębiorstwa o międzynarodowym zasięgu. Reklamowe upominki zdobi się rozmaitymi metodami. Jedną z nich jest sitodruk. Na czym polega ta technika?Gadżety firmowe zdobione metodą sitodruku to doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które potrzebują większej ilości reklamowych upominków. W przypadku tej techniki, ilość zamawianych produktów w znaczący sposób wpływa na cenę jednostkową, a to ze względu na fakt, iż wliczane są tutaj koszty wytworzenia matrycy. Na każdy kolor zawarty w drukowanym wzorze wykonana musi zostać osobna matryca. Warto również zdawać sobie sprawę z faktu, iż w obrębie jednego wzoru na danej matrycy mamy określoną wielkość nadruku.
Gadżety firmowe dekorowane techniką, jaką jest sitodruk mogą zostać pokryte nadrukiem w dowolnym kolorze. Metoda ta znajduje zastosowanie w przypadku niemalże dowolnego rodzaju odzieży. Bez obaw użyć można jej także na płaskich elementach wykonanych z tworzyw sztucznych. Nadruki najcześciej umieszcza się tu na kołnierzu, plecach lub ramieniu, lecz z powodzeniem ulokować można je także w innej części gadżetu.
Ile trzeba zapłacić za gadżety firmowe ozdobione techniką, jaką jest sitodruk? Cena uzależniona jest tutaj od nakładu, powierzchni nadruku oraz ilości zastosowanych kolorów. Jeżeli zależy nam na kupnie niewielkie ilości upominków, najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie tylko jednego koloru, na przykład białego. Jednym z ograniczeń tej metody jest brak możliwości druku na odzieży polarowej.